C
Tjo!

Vissa annonser hamnar ovanpå bildvisningen (har provat i flera webläsare), vilket är en aning irriterande. Bifogar bild för att demonstrera problemet.

illailla.jpg

Edit: Att det i firefox och google chrome inte blir någon rullningslist i sidled när inlägget är för brett är också en aning irriterande...
 
Har också stört mig på detta när jag tittat på bilder. Ibland så täcks ju "krysset" och det har hänt att jag i frustration råkat stänga ner hela fönstret. Lite "störigt" alltså.
 
cederbusch skrev:
Har också stört mig på detta när jag tittat på bilder. Ibland så täcks ju "krysset" och det har hänt att jag i frustration råkat stänga ner hela fönstret. Lite "störigt" alltså.
+1
Har inte noterat det på ett tag men nu ikväll har det återkommit.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.