Tjo!
Vissa annonser hamnar ovanpå bildvisningen (har provat i flera webläsare), vilket är en aning irriterande. Bifogar bild för att demonstrera problemet.
Edit: Att det i firefox och google chrome inte blir någon rullningslist i sidled när inlägget är för brett är också en aning irriterande...