ska se om jag kan svara på denna knäppa tråd
 
ja men då så. Då kör vi frågan här nere då.

Är det någon som har erfarenheter från detta företag? Bra grejer eller? Tänker på ytter o innnerdörrar, garageportar och också inglasningspartierna? Nån som vet nått om det?
 
???? ??? ;D
 
blofeldt, jag är rädd att jag inte kopplar vad du menar. Ett förtydligande kanske :)
 
hihi, ursäkta mig, jag förstod först inte att "skånska byggvaror" var ett företag, utan jag trodde att frågan gällde skånska byggvaror generellt. Tyvärr kan jag inte ge dig något svar då jag inte har någon erfarenhet av dem.

:)
 
Vi beställde två altandörrar från dem och de var minst lika bra som andra vi kollade på. Snabb leverans som dessutom aviserades per telefon. Inget att anmärka alltså!
 
Har oxå handlat av dem, snabb leverans mycket nöjd inga problem.
 
Jag är också nöjd, dock kan man ha endel att anmärka på fraktbolaget som lyckades leverera en trasig garageporten två gånger...men det hör ju inte hit.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.