Hörde om någon som byggt, det enda problemet var väl att det kändes lite olustigt när det började blåsa kraftigt. Någon såg väl sitt 1 1/2 plan segla i väg som ett höstlöv i en mardröm....

Detta är säkerligen ett hanterbart problem... ;)

Annars är det väl detta med eld man kan fundera på. Cellplasten "luktar" ju lite otrevligt när den väl börjar brinna.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.