Hörde om någon som byggt, det enda problemet var väl att det kändes lite olustigt när det började blåsa kraftigt. Någon såg väl sitt 1 1/2 plan segla i väg som ett höstlöv i en mardröm....
Detta är säkerligen ett hanterbart problem...
Annars är det väl detta med eld man kan fundera på. Cellplasten "luktar" ju lite otrevligt när den väl börjar brinna.