6 871 läst ·
32 svar
7k läst
32 svar
Råtta, Iller, Hermelin. Tungt odjur.
Det kan jag tyvärr inte svara på. Jag har ingen kamera inomhus. Så jag har inte sett något med egna ögon. Bara hört ljud och ”trappsteg” . Försäkringsbolaget trodde det var en råtta som sprang i närheten av trappan. Ev i väggen vid trappan. Han sa också att gnagare kan låta mer än vad man tror. Att det låter mer än vad som man ser. Han sa att en liten mus kan fylla ett rum med sitt gnagande inne i en vägg.A AG A skrev:
Jag tycker dock det fortfarande är obehagligt med ljudet.
F FiaLind100 skrev:Det kan jag tyvärr inte svara på. Jag har ingen kamera inomhus. Så jag har inte sett något med egna ögon. Bara hört ljud och ”trappsteg” . Försäkringsbolaget trodde det var en råtta som sprang i närheten av trappan. Ev i väggen vid trappan. Han sa också att gnagare kan låta mer än vad man tror. Att det låter mer än vad som man ser. Han sa att en liten mus kan fylla ett rum med sitt gnagande inne i en vägg.
Jag tycker dock det fortfarande är obehagligt med ljudet.
En ekorre som försöker få upp en hasselnöt tycker jag , efter att ha lyssnat en gång till, att det låter som. Tänk "Far jag kan inte få upp min cocosnöt". Inget gnagande ljud alls, bara knackande ljud.Diim skrev:
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
*Levande* råtta i krypgrund, vad gör jag
Gifter, farliga byggmaterial & skadedjur -
Woodfiller/kemiskt trä för flisa i parkettgolv?
Fyllnadsmassor -
Rätta till ventilationsplacering? Estetiskt val
Attefallshus, friggebod, garage & andra småhus -
Hur rättar jag till en dålig gipsvägg?
Byggmaterial & Byggteknik -
Rätta till betongplint
Altan & Uteplats