Är systemet så molntjänst beroende??
 
K krambriw skrev:
Är systemet så molntjänst beroende??
Jag vet inte. Startade om skärmen och då verkade det, i vanlig ordning, lösa sig.
 
E Eldhand skrev:
Den går, värdet visas i displayen men inte i appen
Samma här, appen har tappat varvtalet , står bara - ,Pumpens display visar dock rätt.
 
  • Gilla
Eldhand
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.