På första bilden... Hur är överliggare fästa i bärlinan på fasaden? Tycker det ser snyggt ut utan synliga infästningar. Och att de inte ligger uppe på bärlinan som man ser i många fall. Men hur får man till det?
[bild]
Min gissning är att man antingen skruvat dem från baksidan av bärlinan innan man fäst bärlina och allt mot väggen. Eller att man sågat ut jack i bärlinans övre halva och överliggarnas nedre halva.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.