L Lutte skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 131 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Har aldrig hört ordet jordbastu tidigare, däremot rökbastu som väldigt väl stämmer in på rätta svaret
Instämmer, vår underjordiska rökbastu:
Underjordisk rökbastu med träbänkar, trappsteg och mörka väggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Rök stiger från en underjordisk bastu i en skog omgiven av träd och grönska.
Skapa konto
Underjordisk rökbastu i skogsmiljö, delvis täckt av växtlighet med synlig skorsten. Trähus omgivet av skog och grönska.
Skapa konto

• Gilla
Lutte
  • Laddar…
BengtH BengtH skrev:
Instämmer, vår underjordiska rökbastu:
[bild][bild][bild]
Magiskt! Hade gärna bastat rökbastu, men att bygga en enbart för att få testa är uteslutet! Kanske någon släkting i moderlandet har så man får testa innan man drar på sig träfracken.

• Gilla
BengtH
  • Laddar…
pdov
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 675 andra personer (67%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 1 682 andra personer (67%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 492 andra personer (17%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 840 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 943 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 1 192 andra personer (39%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag satte min finskättade fru på frågorna, hon kan uppenbarligen inte bada bastu enligt quizen (men han är en jävel på det i verkligheten). Bland annat undrar hon vad det är för fel på att ta en sup innan....

• Gilla
Exostor och 1 till
  • Laddar…
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 078 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 162 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.