På konsumentens sida
· 3 297 inlägg
Quiz: Kan du bada bastu? https://www.byggahus.se/quiz/415-kan-du-bada-bastu
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.
I den här tråden berättar vi vad vi fick för resultat och diskuterar frågorna i största allmänhet.

Düsseldorff
Byggnadsvårdare
· Bromma
· 2 595 inlägg
Düsseldorff
Byggnadsvårdare
- Bromma
- 2 595 inlägg
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer (84%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Fury
Teoretisk byggare
· Yttre skärgården
· 171 inlägg
Fury
Teoretisk byggare
- Yttre skärgården
- 171 inlägg
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 163 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"
🥵🍻
🥵🍻
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer (34%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"
Har aldrig haft nöjet att bada bastu i Finland men älskar att göra det väl här som på hamam 😃
Har aldrig haft nöjet att bada bastu i Finland men älskar att göra det väl här som på hamam 😃
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 307 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"
🥵🍻
🥵🍻
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"
Va? Under 20% fukt???
Va? Under 20% fukt???
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 355 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 448 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?" Nån gissning och lite tur .