Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 7 andra personer (87%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Düsseldorff
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 37 andra personer (84%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Fury
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 163 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

🥵🍻

4774
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 60 andra personer (34%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Har aldrig haft nöjet att bada bastu i Finland men älskar att göra det väl här som på hamam 😃

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 87 andra personer (36%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick alla rätt, vilket är bättre än alla andra personer (100%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 307 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"
🥵🍻

• Älska
whak
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 304 andra personer (95%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"
Va? Under 20% fukt???

Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 126 andra personer (37%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Sitta på handduk? Vad är det för låtsasfasoner?

• Gilla
  • Haha
  • Älska
skydiver och 3 till
  • Laddar…
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 380 andra personer (86%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

F
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 448 andra personer (98%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?" Nån gissning och lite tur .

Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 465 andra personer (97%) som har gjort quizet "Kan du bada bastu?"

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.