98 322 läst ·
1 518 svar
98k läst
1,5k svar
Pyspunka eller global reset av det monetära systemet?
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Jag förstår att du menar drygt hälften av de 156 miljoner röstande amerikaner.B b8q skrev:
Nu är det ju tyvärr så att dårskap är en global företeelse, även om den sticker ut mer på sina ställen, och handen på hjärtat är det någon människa som inte går vilse i verkligheten på ena eller andra viset?
Allt det du inte tycker är bra gissar jag.kashieda skrev:
Du är garanterat en sådan person som har ett sånt hat till Trump, enbart baserat på vad du läser i Svensk mainstream media.
Du vet inte varför du hatar honom. Men det känns bra att göra det för det ska man ju.
Så du har faktiskt inga exempel på alla dessa bra saker?Suvi5700 skrev:
Du undrar säkert varför jag inte är förvånad.
Så när du säger att han gjort massor med bra saker men inte kan nämna en enda, så är det bara för att du inte vill?Suvi5700 skrev:
Lite som att du kan hoppa 7 meter i stavhopp men du vill bara inte just nu...
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 975 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 975 inlägg
Trump har för övrigt hoppat 7 meter i stavhopp. Han hade också mest åskådare på när han svors in etc.kashieda skrev:
Sanningen är hans mantra. 😉
Fairlane
Medlem
· Stockholms Län
· 17 975 inlägg
Fairlane
Medlem
- Stockholms Län
- 17 975 inlägg
Fast ärligt talat så vidareutvecklar du ju ingenting. Du slänger ur sig påståenden utan att visa något stöd för det eller varför du tycker som du gör. När det gäller klimatet säger du att du läser massor, men inget om vad du läser.Suvi5700 skrev:
Här är Trump bra förutom att jag styrd av judarna, inte Israeliska regeringen.
Den enda gång du har motiverat är väl. Är du förklarade varför Rysslands anfall mot Ukraina egentligen var Ukrainas och NATOs fel, inte Rysslands...
Rätt mycket lägre är silverpriset efter ”nackbrytningen” för 2 månader senZ Zodde skrev:
70$ idag mot 115$ när förra inlägget skrevs.
Nästan 40% lägre 2 månader senare… hoppas du hann få sålt..D Dilato skrev: