Status
Inte öppen för fler kommentarer.
L L A Axelsson skrev:
Varför fick inte vi människor mer förstånd?
Nåja, nu var det väl bara drygt hälften av amerikanerna som inte hade förstånd att inse vad en röst på Trump betydde.

• Gilla
jawen och 2 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Nåja, nu var det väl bara drygt hälften av amerikanerna som inte hade förstånd att inse vad en röst på Trump betydde.
Jag förstår att du menar drygt hälften av de 156 miljoner röstande amerikaner.
Nu är det ju tyvärr så att dårskap är en global företeelse, även om den sticker ut mer på sina ställen, och handen på hjärtat är det någon människa som inte går vilse i verkligheten på ena eller andra viset?

• Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Suvi5700
B b8q skrev:
Trump har gjort väldigt mycket bra. Tyvärr kan inte anfallet mot Iran räknas till det. Sorgligt att se att även han har blivit styrd av judarna.

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Bill Algö och 7 till
  • Laddar…
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
Trump har gjort väldigt mycket bra. Tyvärr kan inte anfallet mot Iran räknas till det. Sorgligt att se att även han har blivit styrd av judarna.
Kan du inte berätta om vad du tycker är bra?

• Gilla
Bill Algö och 2 till
  • Laddar…
Suvi5700
kashieda kashieda skrev:
Kan du inte berätta om vad du tycker är bra?
Allt det du inte tycker är bra gissar jag.
Du är garanterat en sådan person som har ett sånt hat till Trump, enbart baserat på vad du läser i Svensk mainstream media.
Du vet inte varför du hatar honom. Men det känns bra att göra det för det ska man ju.

• Haha
  • Gilla
Bill Algö och 4 till
  • Laddar…
Fairlane
Höga tullar mot omvärlden måste vara bra, och att han anklagade Ukraina för att ha startat kriget. 🤔

• Ledsen
  • Älska
HenrikHuslöse och 1 till
  • Laddar…
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
Allt det du inte tycker är bra gissar jag.
Du är garanterat en sådan person som har ett sånt hat till Trump, enbart baserat på vad du läser i Svensk mainstream media.
Du vet inte varför du hatar honom. Men det känns bra att göra det för det ska man ju.
Så du har faktiskt inga exempel på alla dessa bra saker?

Du undrar säkert varför jag inte är förvånad.

• Gilla
skogaliten och 1 till
  • Laddar…
Suvi5700
kashieda kashieda skrev:
Så du har faktiskt inga exempel på alla dessa bra saker?

Du undrar säkert varför jag inte är förvånad.
Givetvis kan jag ge massa exempel. Men då jag vet att du kommer att tycka tvärtom oavsett så ser jag ingen mening med det.

• Haha
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
Givetvis kan jag ge massa exempel. Men då jag vet att du kommer att tycka tvärtom oavsett så ser jag ingen mening med det.
Så när du säger att han gjort massor med bra saker men inte kan nämna en enda, så är det bara för att du inte vill?

Lite som att du kan hoppa 7 meter i stavhopp men du vill bara inte just nu...

• Gilla
jawen och 4 till
  • Laddar…
Fairlane
kashieda kashieda skrev:
Så när du säger att han gjort massor med bra saker men inte kan nämna en enda, så är det bara för att du inte vill?

Lite som att du kan hoppa 7 meter i stavhopp men du vill bara inte just nu...
Trump har för övrigt hoppat 7 meter i stavhopp. Han hade också mest åskådare på när han svors in etc.
Sanningen är hans mantra. 😉

• Gilla
  • Älska
  • Haha
skogaliten och 3 till
  • Laddar…
Fairlane Fairlane skrev:
Trump har för övrigt hoppat 7 meter i stavhopp. Han hade också mest åskådare på när han svors in etc.
Sanningen är hans mantra. 😉
Jag hörde att han fick alla OS-medaljer i fred, inte bara på manssidan utan även för kvinnor, mixed dubbel och lag.

• Gilla
skogaliten och 1 till
  • Laddar…
Suvi5700
kashieda kashieda skrev:
Jag hörde att han fick alla OS-medaljer i fred, inte bara på manssidan utan även för kvinnor, mixed dubbel och lag.
Just sådana här barnsliga inlägg gör att jag inte känner mig sugen att vidarutveckla något för dig

• Haha
  • Gilla
Krille4 och 2 till
  • Laddar…
Fairlane
Suvi5700 Suvi5700 skrev:
Just sådana här barnsliga inlägg gör att jag inte känner mig sugen att vidarutveckla något för dig
Fast ärligt talat så vidareutvecklar du ju ingenting. Du slänger ur sig påståenden utan att visa något stöd för det eller varför du tycker som du gör. När det gäller klimatet säger du att du läser massor, men inget om vad du läser.
Här är Trump bra förutom att jag styrd av judarna, inte Israeliska regeringen.

Den enda gång du har motiverat är väl. Är du förklarade varför Rysslands anfall mot Ukraina egentligen var Ukrainas och NATOs fel, inte Rysslands...

• Gilla
skogaliten och 4 till
  • Laddar…
Z Zodde skrev:
Som gammal handlare kallade vi dessa tjurrusningar för ”nackbrytningar”. Avslutar ofta en lång trend, En trend som hör startade våren -24. De sista shorts squeezas ut. Jag tror att vi sannolikt är lägre,än dagens 114.5$ i mars-april.
Rätt mycket lägre är silverpriset efter ”nackbrytningen” för 2 månader sen
70$ idag mot 115$ när förra inlägget skrevs.
D Dilato skrev:
Men som det ser ut kommer silvret nog inte att minska i värde till jag kommer hem om någon/några månad(er), tvärtom.
Nästan 40% lägre 2 månader senare… hoppas du hann få sålt..

Z Zodde skrev:
Rätt mycket lägre är silverpriset efter ”nackbrytningen” för 2 månader sen
70$ idag mot 115$ när förra inlägget skrevs.

Nästan 40% lägre 2 månader senare… hoppas du hann få sålt..
Då är det köpläge nu!

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.