Hej,

Jag hyrde en maskin för att slipa bort plastfärg på källarväggarna. Detta resulterade i en hel del "ärr" som jag skulle vilja få stil på. Är det någon som stött på samma problem? Finns det puts som kan dras på väldigt tunt? Bredspackel känns inte rätt då jag inte tror att den andas tillräckligt bra.

En källarvägg med synliga slipmärken och ojämn yta efter borttagen plastfärg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tacksam för hjälp
 
Putsbruk Weber Base B 133 har max 5mm skikttjocklek, kanske kan funka beroende på vad du har idag
 
A ati skrev:
Putsbruk Weber Base B 133 har max 5mm skikttjocklek, kanske kan funka beroende på vad du har idag
Tack för tips! Putsen är från 57 så osäker på vad det är. Det jag knackade ner ersatte jag med Weber Dry Renovation som ska vara bra i källare, hoppas att det lirar med det andra.
 
Du ska använda Weber 135 eller motsvarande. Det är ett rent KC-bruk med liten ballast.
 
  • Gilla
williamspäron
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.