Hej!
Har köpt ett hus med väldigt grov puts. Putsen sitter bra så det känns inte som det är dags att ta ner puts. Det jag undrar är om man kan putsa på redan putsad fasad så att den blir slät? Eller finns det något annat fiffigt sätt?
Vänligen
Mattias