Jag ska bygga nytt till hösten och fasaden ska vara putsad (träregelstomme).
Jag väljer mellan Finja Iso-fin och Sto Classic, båda infärgade. Har fått indikationer på att Sto är något billigare men samtidigt något tunnare.

Någon som har några erfarenheter / råd ??

Vad väljer man ?

/Fredrik
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.