Jag ska bygga nytt till hösten och fasaden ska vara putsad (träregelstomme).
Jag väljer mellan Finja Iso-fin och Sto Classic, båda infärgade. Har fått indikationer på att Sto är något billigare men samtidigt något tunnare.
Någon som har några erfarenheter / råd ??
Vad väljer man ?
/Fredrik