Mikael_L
Jag kanske bara drar åt Garo-låset hårt, och gömmer undan "nyckeln", det lär inte en 5-åring kunna forcera.
Anläggningen har G3 sedan tidigare, men nu är det 20A och reduceringshylsa, så det är det jag har att förhålla mig till.
 
E
Mikael_L Mikael_L skrev:
Jag kanske bara drar åt Garo-låset hårt, och gömmer undan "nyckeln", det lär inte en 5-åring kunna forcera.
Anläggningen har G3 sedan tidigare, men nu är det 20A och reduceringshylsa, så det är det jag har att förhålla mig till.
Lär inte, nej. Men brukar ta ett snack med föräldrarna, syns minsta oro får någon mer åtgärd vidtas, då heter ungarna Emil och Damien.
 
Mikael_L
Man kan ju alltid baxa något stort och tungt framför skåpet, om det känns lika bra eller enkelt.
Men det är precis som du skrev, man känner en liten oro över att lämna en anläggning i onormalt och lite mindre säkert skick en tid. Är det i ett driftrum, eller på någon industri eller annat ställe där man kan anta att ingen vårdslös eller okunnig kommer åt det hela är det lite lugnare ..., men här är det som sagt en vanlig familj det handlar om.
Så inget vivalla, utan bara en omsorg om säkerheten.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.