5 315 läst ·
34 svar
5k läst
34 svar
Projekt toarenovering
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 915 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 915 inlägg
Benet är ihopsatt med lite metallplattor och skruv då benpipan var av på flera ställen. Värker som 17 när man försöker hoppa runt på kryckorna så det är högläge som gäller annars svullnar hela foten och underbenet upp.
Jag körde med 2 mm armerings som limmades fast innan kabeln monterades. Trotts nätet har det bildats några hårfina sprickor tvärs över golvet men det är nog ingen fara.
Jag körde med 2 mm armerings som limmades fast innan kabeln monterades. Trotts nätet har det bildats några hårfina sprickor tvärs över golvet men det är nog ingen fara.
har läst något att det är fler som hade det problemet så sök lite här på forumet har för mig att de skrev att det skulle inte vara några problem... men jag kan ha fel
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 915 inlägg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2 915 inlägg
Äntligen har vi en fungerande toalett igen 
Tur att ens fru ville testa att lägga klinker och måla. Kopplade in handfat och toa idag, skönt att slippa hoppa upp en våning med kryckorna. Återstår golv och taklister och runt fönster men det får vänta till doktorn säger att benet är läkt.
Tur att ens fru ville testa att lägga klinker och måla. Kopplade in handfat och toa idag, skönt att slippa hoppa upp en våning med kryckorna. Återstår golv och taklister och runt fönster men det får vänta till doktorn säger att benet är läkt.
Klicka här för att svara