Har iof hintat om detta i tidigare trådar, men här kommer en dedikerad tråd:

Vi har kommit igång med bsetällning, röjning på tomt etc till vårt lantställe, och jag jag har startat en blogg om detta på:

http://klasoida.blogspot.com/

Kommentera gärna i här eller i den :)

/K
 
  • Gilla
KJE
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.