Vi har en egen infartsväg, ca 225-250m lång anlagd 2005. Inte är det mycket pengar vi lagt på den efter anläggningen. Vägen tål lastbilstrafik. (och vi hade minst 100 lastbilar när vi byggde våra hus.,) Det enda vi gjort är att slänga på lite grus.
Förstår att ni har mycket mer trafik, men det kan inte vara stora pengar.
Håller med tidigare inlägg som förespråkar att ni ska dela kostnaderna lika eller att hästgården betalar 50% och ni andra två delar på resten.