Har ett badrum på 3m2 som ska renoveras.
Spåntade väggar utanpåliggande el idag.
Jag kommer att riva allt själv.

Taket ska sänkas för spottar.
Kakel o klinker samt golvvärme.
Gjutjärnsbrunn som måsta bilas bort(källare under)
Jag har köpt in kakel o klinker, golvvärme, pax-fläkt, 4st spottar samt dimmer, toa, tvättställ, blandare.

Har fått en offert på 150k efter rot för detta.
Låter inte detta väldigt dyrt?
Huset ligger 3mil utanför Örebro.
 
150k efter rot lät def som ett överpris, 150k innan rot hade väl kunnat vara mer ok, även om vi inte vet alla förutsättningar.
Hade kunnat gissa runt 100 - 115k max iom att du köpt en del material själv plus gör en del arbeten.
Men det kanske finns förutsättningar vi inte vet om....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.