Har ett badrum på 3m2 som ska renoveras.
Spåntade väggar utanpåliggande el idag.
Jag kommer att riva allt själv.
Taket ska sänkas för spottar.
Kakel o klinker samt golvvärme.
Gjutjärnsbrunn som måsta bilas bort(källare under)
Jag har köpt in kakel o klinker, golvvärme, pax-fläkt, 4st spottar samt dimmer, toa, tvättställ, blandare.
Har fått en offert på 150k efter rot för detta.
Låter inte detta väldigt dyrt?
Huset ligger 3mil utanför Örebro.