Amatörsnickaren skrev:
Löste sig problemet eller är det begränsningar med GSM styrning av UK varianten (eller är det version 16 som är problemet)?
Jag har ett Powermaster-10 från Security Warehouse. Det funkar utmärkt att styra via SMS. Har ett svenskt kontantkort från mobil2 och version 17 av firmware.
 
Redigerat:
Vad gjorde dom så felet försvann då?
 
rockthelobster skrev:
Efter att ha redogjort i detalj för problemet i mail med dem vidarebefordrade Securitarehouse mig till telefonsupport, alltså Visonics support och de var kunniga oh kunde hjälpa mig. Om du har gjort allt, be att talande dem.
/R

Vad som eller gjorde dom så att styrning via sms började fungera då?
Tacksam för svar.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.