9 490 läst ·
32 svar
9k läst
32 svar
Powermaster 10 Gsm net failure
Åter tack!! Sökte på nätet.. telia verkar ha bättre täckning. Då kanske mobil2 fungerar bättre! 
Alltså deras troubleshooting är riktigt dåligt!!
En sista sak.. om jag kodar in alla enheter med batteriet. Vad händer om jag tar ut batteriet? Försvinner allt som jag programmerat då? Tänkte jag förbreder allt.. Tusen tack!
Alltså deras troubleshooting är riktigt dåligt!!
En sista sak.. om jag kodar in alla enheter med batteriet. Vad händer om jag tar ut batteriet? Försvinner allt som jag programmerat då? Tänkte jag förbreder allt.. Tusen tack!
Jag har exakt samma problem med larm som jag köpt från England. Jag försöker köra med telenor kontantkort, och får GSM net fail hela tiden. Jag köpte till och med till den externa antennen, inte för att det gjort någon skillnad. Jag har stoppat larmet i bilen och kört runnt stan, och fortfarande inte fått det att funka.
@r3tina: löste det sig för dig när du bytte till Tele2?
@r3tina: löste det sig för dig när du bytte till Tele2?
Medlem
· Stockholm
· 591 inlägg
Löste sig problemet eller är det begränsningar med GSM styrning av UK varianten (eller är det version 16 som är problemet)?
Efter att ha redogjort i detalj för problemet i mail med dem vidarebefordrade Securitarehouse mig till telefonsupport, alltså Visonics support och de var kunniga oh kunde hjälpa mig. Om du har gjort allt, be att talande dem.Patteras skrev:
/R