382 769 läst ·
2 273 svar
383k läst
2,3k svar
Postens paketleverans, får det verkligen gå till så här?
Är de helt funtade på Postnord? Det är något lurt bakom detta. Redan den 25 eller tidigt den 26 skulle paketet kommit till ett ombud. Jag har aldrig varit med om att man först försöker och sedan dagen efter försäker igen med telefon.
Se upp bara så de inte får för sig att anmäla dig för olaglig kameraövervakning. Har du inte tillstånd så får kameran inte filma utanför den egna tomten. (Hade du stått och filmat med mobilen hade det inte varit nåt problem.)
Medlem
· Västerbotten
· 872 inlägg
Det är en såndär chaufför som skriver att denne är "service minded" i sitt CV...
Försändelser via EPG på 28 kg går aldrig till ombud...peternicklas skrev:
När du kämpat dig trött och håller på att få nervsamanbrott pågrund av Postnord, så kommer du slutligen att få svaret att Postnord inte har ett leveransavtal med dig och därför måste den som beställt leveransen reklamera.
Tro mig som får försändelser flera ggr i veckan, enda sättet att inte bli galen är att från början utgå ifrån att nationella försändelser tar minst 14 dagar, att bara hälften kommer fram och att du blir rånad när du ska betala för transporten.
Tro mig som får försändelser flera ggr i veckan, enda sättet att inte bli galen är att från början utgå ifrån att nationella försändelser tar minst 14 dagar, att bara hälften kommer fram och att du blir rånad när du ska betala för transporten.
Jag vet det. Men detta är så flagrant att jag kämpar på ändå.oceanis skrev:När du kämpat dig trött och håller på att få nervsamanbrott pågrund av Postnord, så kommer du slutligen att få svaret att Postnord inte har ett leveransavtal med dig och därför måste den som beställt leveransen reklamera.
det tog skruv. 😀 samma kille som var här och vände om igår var just här med paketet. På min fråga om varför han bara satt kvar i bilen igår svarade han "det har jag ingen riktigt bra förklaring till men det kanske kostar mig mitt jobb".
Jag har dessutom blivit uppringd av produktionscheferna för både lastbil och skåpbil men jag tror att det som hade mest effekt var mitt email till pressavdelningen på postnords huvudkontor 😎
Jag har dessutom blivit uppringd av produktionscheferna för både lastbil och skåpbil men jag tror att det som hade mest effekt var mitt email till pressavdelningen på postnords huvudkontor 😎
Då blir det inte många chaufförer kvar som kommer att köra för postnord!politby skrev:det tog skruv. 😀 samma kille som var här och vände om igår var just här med paketet. På min fråga om varför han bara satt kvar i bilen igår svarade han "det har jag ingen riktigt bra förklaring till men det kanske kostar mig mitt jobb".
Jaha, är det dit man ska maila nuförtiden. Reklamerade en leverans igår samma minut jag fick ett sms som sa att de just varit hos mig, vilket de så klart inte hade.politby skrev:det tog skruv. 😀 samma kille som var här och vände om igår var just här med paketet. På min fråga om varför han bara satt kvar i bilen igår svarade han "det har jag ingen riktigt bra förklaring till men det kanske kostar mig mitt jobb".