D
Förhoppningsvis. Ganska stora ytor som limmad ihop i förhållande till vikt även om fibercementskivan väger 6 kg.

Tror dock bara att jag ska ha 1/2 eller 3/4 av en skiva.

Har jag förstått det rätt så är det inte bra att ha frilagd isolerskiva typ isodrän. Så där jag inte vill återfylla (för att jag ska ha trädäck) sätter jag en fibercementskiva.

Hur har du gjort med fiberduken?

Hur har du gjort med filtkappan?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.