Hej
Jag har en pool från folkpool sedan snart 3 år som har börjat bukta som en banan på ena sidan. Jag har tömt den i mängd enligt rekommendation från folkpool på vintern och inget annat har hänt.
Vad kan det bero på och vad ska jag göra?
Är en stor investering för mig att köper poolen,den står på mark och inbyggd med upphöjd altan.
Mvh
Jessica