Hej!

I vårat förra hus fanns en utepool med liner byggd på 90-talet. Det visade sig att stommen till poolen bestod av ett isolerat lastbilsskåp med aluminium på utsidan. Allt klätt med en kraftig poolduk. Är det här något man gjorde på den tiden? Eller var dåvarande ägare bara mer kreativa än jag?
 
Redigerat:
Nej, det va inget man gjorde eller för den delen gör nu heller.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.