På konsumentens sida
· 3 620 inlägg
Husägare med pool kommer att behöva söka särskilt tillstånd för att få fylla den i sommar, detta gäller oavsett om du har kommunalt V/A eller borrad brunn.
Du kan läsa artikeln här: Dyrt att fylla poolen i sommar
Du kan läsa artikeln här: Dyrt att fylla poolen i sommar
Fyller poolen (toppar upp från vintersänkningen) idag så jag kan starta cirkulationspumpen eftersom vattnet börjat bli rejält grönt.
Förstår att det är en första April artikel, men tycker det är onödigt att spä på missförståndet att pool ägare fyller poolen på sommaren när det är vattenbrist, det har man gjort långt innan dess.
Folk med små plaskpooler o andra sidan...
Förstår att det är en första April artikel, men tycker det är onödigt att spä på missförståndet att pool ägare fyller poolen på sommaren när det är vattenbrist, det har man gjort långt innan dess.
Folk med små plaskpooler o andra sidan...
