Är det någon som vet vad som är bäst att ha under plinten vid bygge av altan/uterum?
Har hört att man kan gräva en grop och fylla lite med grus. Ovanpå detta en trädgårdsplatta och sedan plinten (om man köper en färdig).
Är detta ok och vilken grusstorlek är bäst isåfall?