Halloj! Har en garderob vars lukt har stört mig något otroligt. Beslutade därför att totalrenovera. Väggar (tretex) samt golv åkte ut. Det visade sig dock att den gamla plastmattan från 1968 låg kvar under laminaten och det visade sig att det var den som luktade skunk.
Rev bort en bit och fann detta.
Nu är då frågan. Är detta luddiga det beryktade svartlimmet som innehåller asbest? eller är det bara rester av filten? Vågar jag riva bort skiten?
Tacksam för svar.
/Jzz
Rev bort en bit och fann detta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Nu är då frågan. Är detta luddiga det beryktade svartlimmet som innehåller asbest? eller är det bara rester av filten? Vågar jag riva bort skiten?
Tacksam för svar.
/Jzz
Personligen ser det ut som ludd från plastmattan som enkelt går att skrapa bort. Har dock inget aning om hur svartlim ser ut därför tar jag det säkra före det osäkra och frågar här.
Angående fogen i härnet. PCB vet jag är dåligt. Men vad gör man åt det? Tar bort skiten ?
Angående fogen i härnet. PCB vet jag är dåligt. Men vad gör man åt det? Tar bort skiten ?
Klicka här för att svara