H
Danin Danin skrev:
Var och hyrde en maskin, den har gått säkert 5-6 timmar idag och skiten försvinner men det går långsamt. Limresterna verkar vara värst. Men ska köra imorgon också tills betongen blänker :kr[bild]
Härligt!
 
  • Gilla
Peterjk
  • Laddar…
H hrt skrev:
Härligt!
Kommer visa resultatet, sen blir de spackel och färg plus nytt laminatgolv. Enda rummet som skulle snålas med så blir de ändå mest arbetstimmar :crysmile:
 
H
Danin Danin skrev:
Kommer visa resultatet, sen blir de spackel och färg plus nytt laminatgolv. Enda rummet som skulle snålas med så blir de ändå mest arbetstimmar :crysmile:
Hehe ja brukar vara så, iallafall för mig när det gäller verktyg. Det man snålar med blir man ändå bestraffad med i antal timmar man får kämpa på annat sätt.
 
H hrt skrev:
Hehe ja brukar vara så, iallafall för mig när det gäller verktyg. Det man snålar med blir man ändå bestraffad med i antal timmar man får kämpa på annat sätt.
Jag slapp bilhammaren i allafall, mina händer hade inte varit glada :) men önskar den här slipen hade snurrat lite effektivare.
 
Sådär , ena rummet är färdigt sen kom nästa utmaning , lite mindre än halva vardagsrummet ! Sen lim på resten . Dags och hyra maskin igen
 
  • Renoveringsprojekt av vardagsrum med spacklade väggar och oslipat golv, byggmaterial synligt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Orenoverat rum med slipmaskin, verktyg och arbetslampa på betonggolv mot vit vägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
anders07
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.