Hej alla!
Nu har jag bilat ur källargolvet, fyllt upp med singel och isolerat.
Avloppsrören sticker upp genom isoleringen på vissa ställen. Gjutarnissen tyckte att jag skulle lägga byggplast över rören så att det skall bli tätt. Jag undrar om det är bra eller inte. Han tyckte också att det var bäst att lägga golvvärmen under armeringen för att inte förstöra slangen vid gjutning (skall ralla in betongen), vad tycker ni?
/Staffan