Jag hade nog ändå satt diskmaskinen på andra sidan diskhon, man kommer ändå förbi mellan öppen maskin och ön.

Och ugnen kör man inte hela tiden så kylen klarar sig nog
 
BirgitS
Rabbithole Rabbithole skrev:
Jag hade nog ändå satt diskmaskinen på andra sidan diskhon, man kommer ändå förbi mellan öppen maskin och ön.

Och ugnen kör man inte hela tiden så kylen klarar sig nog
Och vi tycker det är så skönt att vi äntligen inte har diskmaskinen mellan diskhon och hällen. ;)
Men vi är alla olika.
I ixob skrev:
Jag tänkte att det är skönt att kunna stå på båda sidor om ugnsluckan när man stoppar in eller tar ut något ur ugnen.
Jag tänker att man för det mesta står rakt framför luckan för att se bra och kunna få ut en plåt rakt ut.
 
Är det möjligt så sätt diskmaskinen upphöjd (ca 40cm) från golvet, det underlättar otroligt mycket när den ska lastas i och ur dagligen. Är det inte möjligt, se då till att det blir möjligt.

Jag anser att det är en sådan fördel att jag såg till att kunna ha diskmaskinen upphöjd även i mitt fritidshus.
 
G Gabbe1 skrev:
Är det möjligt så sätt diskmaskinen upphöjd (ca 40cm) från golvet, det underlättar otroligt mycket när den ska lastas i och ur dagligen. Är det inte möjligt, se då till att det blir möjligt.

Jag anser att det är en sådan fördel att jag såg till att kunna ha diskmaskinen upphöjd även i mitt fritidshus.
Jag har utdragslåda som diskmaskin, slipper böra sig alls (dishdrawer)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.