770 läst ·
18 svar
770 läst
18 svar
Planlösning kök i nybygge
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 292 inlägg
Jag hade nog ändå satt diskmaskinen på andra sidan diskhon, man kommer ändå förbi mellan öppen maskin och ön.
Och ugnen kör man inte hela tiden så kylen klarar sig nog
Och ugnen kör man inte hela tiden så kylen klarar sig nog
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 131 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 131 inlägg
Och vi tycker det är så skönt att vi äntligen inte har diskmaskinen mellan diskhon och hällen.Rabbithole skrev:
Men vi är alla olika.
Jag tänker att man för det mesta står rakt framför luckan för att se bra och kunna få ut en plåt rakt ut.I ixob skrev:
Är det möjligt så sätt diskmaskinen upphöjd (ca 40cm) från golvet, det underlättar otroligt mycket när den ska lastas i och ur dagligen. Är det inte möjligt, se då till att det blir möjligt.
Jag anser att det är en sådan fördel att jag såg till att kunna ha diskmaskinen upphöjd även i mitt fritidshus.
Jag anser att det är en sådan fördel att jag såg till att kunna ha diskmaskinen upphöjd även i mitt fritidshus.
Allvetare
· Västra Götaland
· 12 292 inlägg
Jag har utdragslåda som diskmaskin, slipper böra sig alls (dishdrawer)G Gabbe1 skrev:Är det möjligt så sätt diskmaskinen upphöjd (ca 40cm) från golvet, det underlättar otroligt mycket när den ska lastas i och ur dagligen. Är det inte möjligt, se då till att det blir möjligt.
Jag anser att det är en sådan fördel att jag såg till att kunna ha diskmaskinen upphöjd även i mitt fritidshus.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden