Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Självklart ska det göras fackmässigt och det du har fått är så långt ifrån detta man kan komma.H Hsta skrev:I offerten står det att ett brädgolv ska läggas. Självklart utgår jag då ifrån att det ska göras fackmannamässigt. Hade jag själv varit kunnig så hade jag ju kunnat kräva att varenda steg ska skrivas ned, men det är ju därför jag anlitat någon som ”kan”. Men till och med jag förstår att något är fel när klädselbrädor används.
Man behöver inte ifrågasätta speciellt mycket utan står det brädgolv så är det ett brädgolv som ska läggas och det är INTE detta än om det är brädor där ligger.
Det är ju bara att göra en enkel sökning om man nu är så värdelös så man inte har kunskapen om detta.
https://www.bing.com/search?q=vad ä...AD2A41E99E810B14F9C9173A&ghsh=0&ghacc=0&ghpl=
I annat fall är det den s.k hantverkarens uppgift att ställa fler frågor och se till så man är överens om han har andra tankar för det han lagt hos dig kan aldrig klassas som ett brädgolv.
Bara strunta i att betala, leta upp en seriös hantverkare och få gjort det ordentligt.
Tack för dina kloka och peppande svar! Det uppskattas.Paul-Staffanstorp skrev:
Självklart ska det göras fackmässigt och det du har fått är så långt ifrån detta man kan komma.
Man behöver inte ifrågasätta speciellt mycket utan står det brädgolv så är det ett brädgolv som ska läggas och det är INTE detta än om det är brädor där ligger.
Det är ju bara att göra en enkel sökning om man nu är så värdelös så man inte har kunskapen om detta.
[länk] är ett brädgolv&qs=n&form=QBRE&sp=-1&ghc=1&lq=1&pq=vad är ett brädgolv&sc=0-19&sk=&cvid=6818B0F8AD2A41E99E810B14F9C9173A&ghsh=0&ghacc=0&ghpl=
I annat fall är det den s.k hantverkarens uppgift att ställa fler frågor och se till så man är överens om han har andra tankar för det han lagt hos dig kan aldrig klassas som ett brädgolv.
Bara strunta i att betala, leta upp en seriös hantverkare och få gjort det ordentligt.
Klicka här för att svara