A alacs #1 Medlem · Stockholm · 709 inlägg 13 aug 2011 20:28 alacs Medlem Stockholm 709 inlägg 13 aug 2011 20:28 #1 Har ett mycket "öppet" vardagsrum och har fastnat i möbleringen http://alacs.blogg.se/category/freja-vardagsrum.html visar lite bilder på ett tomt utrymme, samt möblerat med mina möbler. . Lite förutsättningar: Matplats måste blir kvar där den är Bokskåp/vitrinskåp ska stå kvar Soffan är borta och ska ersättas Bokhyllan kan flyttas 2 laminofåtöljer finns Karl-Johan soffan ska förmodligen bort Den stora ormbunken finns inte längre Det vita sidobordet under fönstret är flyttat, står utmed trappräcket mitt emot bokskåpet - får flyttas Mattan kan bytas ut, men vill helst behålla TV ska upp på väggen, ev på en arm för att kunna anpassa efter var man sitter De två skåpen på varandra bredvid bokhyllan är borttagna Det finns en uppsjö tavlor som får hängas när övrig möblering är klar Vad ska jag göra? Vilken sorts soffa? Hörn, eller separat 3+2? Tips på modell? Var ställer jag soffan/sofforna? Soffbord - runt litet, avlångt, lågt, högt Andra tankar av alla slag mycket välkomna!!!! Tack på förhand
Har ett mycket "öppet" vardagsrum och har fastnat i möbleringen http://alacs.blogg.se/category/freja-vardagsrum.html visar lite bilder på ett tomt utrymme, samt möblerat med mina möbler. . Lite förutsättningar: Matplats måste blir kvar där den är Bokskåp/vitrinskåp ska stå kvar Soffan är borta och ska ersättas Bokhyllan kan flyttas 2 laminofåtöljer finns Karl-Johan soffan ska förmodligen bort Den stora ormbunken finns inte längre Det vita sidobordet under fönstret är flyttat, står utmed trappräcket mitt emot bokskåpet - får flyttas Mattan kan bytas ut, men vill helst behålla TV ska upp på väggen, ev på en arm för att kunna anpassa efter var man sitter De två skåpen på varandra bredvid bokhyllan är borttagna Det finns en uppsjö tavlor som får hängas när övrig möblering är klar Vad ska jag göra? Vilken sorts soffa? Hörn, eller separat 3+2? Tips på modell? Var ställer jag soffan/sofforna? Soffbord - runt litet, avlångt, lågt, högt Andra tankar av alla slag mycket välkomna!!!! Tack på förhand