18 821 läst ·
36 svar
19k läst
36 svar
Planera litet badrum ca 2kvm
Då får du sätta fem 10 och en 15 på radJF. skrev:
Fast jag tror ju att det blir snyggast med stora plattor, särskilt om du har det på resetn av väggen. Du skulle också kunna lägga in en teak-list på var sida. Den smälter bra in mot kopparkaklet om du oljar den med en lite mörkare teak-olja, typ timberex timberguard teak.
Redigerat:
Vilka bra idéer du har
Jo håller med dig, en stor platta blir snyggast eftersom de är de på resten av väggen. Köper jag en smal fixtur som bara är 40cm så klarar jag mig på bara en 60 platta men de är ju så jäkla dyra...
Ett annat tips som skulle kunna funka bra för dig, om du har några ytterhörn, är att använda kvarts-lister av teak som kaklingslister, istället för de vanliga kaklingslisterna av plast. Det blir skitsnyggt, tycker jag, och passar återigen fint med ditt kakel.
Visst är de så
Hellst inte har bara 70cm över som jag ska få plats med tvättstället på.
Men tar man en hel platta och sedan en 5 cm snutt så kommer man knappt se den lilla biten då den kommer hamna i ett hörn. För att se det måste man nog verkligen leta efter de... Men de är svårt att säga hur mkt man kommer störa sig på de..
Men tar man en hel platta och sedan en 5 cm snutt så kommer man knappt se den lilla biten då den kommer hamna i ett hörn. För att se det måste man nog verkligen leta efter de... Men de är svårt att säga hur mkt man kommer störa sig på de..
Klicka här för att svara