Jag skall bygga till huset med ett garage på ena gaveln. På den gaveln finns 4 ventiler till grunden och 3 av dem kommer senare hamna "inomhus".
Hur stor betydelse har ventilernas placering i en torpargrund? Eller kan jag ta upp hål för nya ventiler på andra ställen och se till att få samma ventilarea?
Är skraj för att paja klimatet i grunden.