3 501 läst ·
23 svar
4k läst
23 svar
Pinsamt med OS bara i betalkanaler?
Den största nackdelen med att det går på 3an är att ViaSat uppenbarligen har mycket sämre talpedagoger än vad SVT har, kanske några glada amatörer istf riktiga logopeder.
Fundera tex på hur många som klarar av att uttala Schweiz korrekt. I princip alla har sje-ljud i slutet, sedan varierar det med S- resp sje-ljud i början.
Ska man vara med på OS med miljontals tittare ska man ta med fan kunna prata rent:banghead:
Fundera tex på hur många som klarar av att uttala Schweiz korrekt. I princip alla har sje-ljud i slutet, sedan varierar det med S- resp sje-ljud i början.
Ska man vara med på OS med miljontals tittare ska man ta med fan kunna prata rent:banghead:
Själv har jag helt valt bort Windows som OS, sedan jag pensionerades och slapp företagets system. Linux har gått på mina burkar annars sedan mitten av nittiotalet, eftersom grabben blev Linux-hackare. Trevligt att ha supporten på nära håll.
Och nej, jag tittar inte på TV, även om jag har haft en liten period på tre veckor nu när jag har slötittat lite på den kubanska propagandamaskinens program. De är emellanåt ganska intressanta, och när man inte måste leva under systemet kan de vara roande att se.
Och nej, jag tittar inte på TV, även om jag har haft en liten period på tre veckor nu när jag har slötittat lite på den kubanska propagandamaskinens program. De är emellanåt ganska intressanta, och när man inte måste leva under systemet kan de vara roande att se.
Medlem
· Västra Götaland
· 2 574 inlägg
Jag har fetstilat.Nimajneb skrev:Den största nackdelen med att det går på 3an är att ViaSat uppenbarligen har mycket sämre talpedagoger än vad SVT har, kanske några glada amatörer istf riktiga logopeder.
Här är i allafall en som tränar tappert. Och jag tycker han lyckas hyfsat, men så är han väl inte på viasat heller.
http://sverigesradio.se/api/radio/radio.aspx?type=db&id=2604062&codingformat=.m4a&metafile=asx
Klicka här för att svara