Hej,
Satte i helgen upp en låda för vårt proppskåp. Det blev värre men inte bra är känslan.. proppskåpet syns inte men själva låda är inte jättevacker heller.
Mottages gärna tips på hur vi kan göra den lite ”roligare”.
Det är två tunna träskivor som är ihoplimmade med en aluminiumbit så det går inte att skruva fast något på den men limma ska väl fungera.. den sitter fast med alu-plåten i själva skåpet så en spegel tror jag tex blir för tungt.
Hur hade ni gjort??
Satte i helgen upp en låda för vårt proppskåp. Det blev värre men inte bra är känslan.. proppskåpet syns inte men själva låda är inte jättevacker heller.
Mottages gärna tips på hur vi kan göra den lite ”roligare”.
Det är två tunna träskivor som är ihoplimmade med en aluminiumbit så det går inte att skruva fast något på den men limma ska väl fungera.. den sitter fast med alu-plåten i själva skåpet så en spegel tror jag tex blir för tungt.
Hur hade ni gjort??
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Västra Götaland
· 66 inlägg
Nyfiken på "före-bild"!
Tack för bra förslag! Blir svårt/lite malplacerat med hyllor under då det är en utåtgående dörr precis bredvid men att den skulle få en annan färg är något som nog skulle kunna funka.BirgitS skrev:
Tänker att vi kanske kan limma fast några ljushållare eller liknande med batteriljus i så händer det någonting med.
Jag köpte en skåpstomme från Ikea på Blocket för 100kr och täcksida samt luckor på Ikeas fyndhörna. Klyver ner skåpet på djupet. Blev såhär.O Oskpet skrev:Hej,
Satte i helgen upp en låda för vårt proppskåp. Det blev värre men inte bra är känslan.. proppskåpet syns inte men själva låda är inte jättevacker heller.
Mottages gärna tips på hur vi kan göra den lite ”roligare”.
Det är två tunna träskivor som är ihoplimmade med en aluminiumbit så det går inte att skruva fast något på den men limma ska väl fungera.. den sitter fast med alu-plåten i själva skåpet så en spegel tror jag tex blir för tungt.
Hur hade ni gjort??
[bild][bild]
Rymmer 2 stora proppskåp.
Det var ursprungsplanen med det är så mycket kablar och annat att göra hål för samt att skåpet inte får bygga mer än max 2 cm för annars slår dörren i när man öppnar den.K Kardan79 skrev:
Klicka här för att svara

