RoTe
BirgitS BirgitS skrev:
Varför fortsätta?
Kanske för att alla som blivit av med sina körkort inte fått upprättelse?

• Gilla
  • Älska
Dilato och 3 till
  • Laddar…
BirgitS
RoTe RoTe skrev:
Pratar du om Egypten och stulna barn kampanjen?
Anser du att Egypten deltar i ett krig i Europa?

• Gilla
  • Haha
Intet och 2 till
  • Laddar…
RoTe
BirgitS BirgitS skrev:
Anser du att Egypten deltar i ett krig i Europa?
Hade varit enklare om du skrev vad du menade istället för att vara så jäkla kvinnlig att man måste dra ut orden ur dig.

• Gilla
  • Haha
Dilato och 4 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Jag är inte naiv. Men myndigheten har ju ändrat sig. Varför fortsätta?
Myndigheten har efter upprepad kritik börjat ändra sig. Vi behöver nog fortsätta att vara lite uppmärksamma och kritiska.

RoTe RoTe skrev:
Ja denna anledning återstår ju också.

Redigerat:
  • Gilla
Dilato och 2 till
  • Laddar…
BirgitS
RoTe RoTe skrev:
Men då är det ju fel att angripa den gamla tolkningen. Då ska man ju rikta in sig på just att de inte återlämnar körkorten efter att de har ändrat tolkningen och inte den gamla tolkningen.

• Gilla
Troberg och 1 till
  • Laddar…
RoTe
BirgitS BirgitS skrev:
Men då är det ju fel att angripa den gamla tolkningen. Då ska man ju rikta in sig på just att de inte återlämnar körkorten efter att de har ändrat tolkningen och inte den gamla tolkningen.
Det är ju ett pågående ärende ända upp i regeringen nu så varför vill du helt plötsligt tysta oss? Tråden är brännande aktuell!

• Gilla
Festlund och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Fotografen Fotografen skrev:
Myndigheten har efter upprepad kritik börjat ändra sig. Vi behöver nog forrtsäta att vara lite uppmärksamma och kritiska.
De ändrade sig för två månader sen. Kritiken i tråden har helt riktat in sig på att det är fel med bara 2 för höga PEth-resultat, och det gäller inte längre.

Att det har framkommit att Linn hade 5 för höga värden och inte bara 2 som det först stod om har negligerats.

• Gilla
  • Haha
Troberg och 2 till
  • Laddar…
RoTe
Men @BirgitS om du tycker den här trådens innehåll är så fel, varför lämnar du den inte bara? Du kan även anmäla den... Ingen tvingar dig vara här och veva...

• Wow
  • Gilla
Krille4 och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
RoTe RoTe skrev:
Det är ju ett pågående ärende ända upp i regeringen nu så varför vill du helt plötsligt tysta oss? Tråden är brännande aktuell!
Jag är inte ute efter att tysta någon utan för att få lite fler att inse att myndigheten har ändrat sig, i stället för att leva kvar i något som inte gäller.

Som någon tog upp, när en gammal karta och verkligheten inte stämmer överens så följ verkligheten, alltså att myndigheten har ändrat sig.

• Gilla
  • Haha
Troberg och 3 till
  • Laddar…
RoTe
BirgitS BirgitS skrev:
Jag är inte ute efter att tysta någon utan för att få lite fler att inse att myndigheten har ändrat sig, i stället för att leva kvar i något som inte gäller.
Hur vet vi detta? Har antalet indragna körkort minskat efter mars månad?

• Gilla
Intet
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:

Som någon tog upp, när en gammal karta och verkligheten inte stämmer överens så följ verkligheten, alltså att myndigheten har ändrat sig.
Har andan, tankesätt, inom myndigheten ändrat sig? Det är ju där det börjar...?

• Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Det finns ett land som gillar att splittra, polarisera och undergräva förtroendet för myndigheter i andra länder. Det landet har trollfabriker för att göra just det och deltar i ett krig i Europa.

Vem startade denna kampanj och för vilket syfte?
På riktigt nu. Detta gör mig förbannad.

Så du menar för att man är emot att myndigheter smusslar med prov som tas utan vetskap, startar utredningar som fördärvar livet för den vanliga människan som blir av med uppehälle och kanske även livsgnista så är man allierad och avlönad av främmande makt??

Då vet man iaf vart du står politiskt bergsäkert för det är bara en sida som aktivt smutskastar, brunsmetar och kastar ”rysstroll” i ansiktet på meningsmotståndare.

Otroligt ful argumentationsteknik och du borde skämmas.

Det är ingen kampanj. Vanliga svenskar blir krossade av aktivister inom myndigheter, myndigheter som vi betalar skatt till, som ska hjälpa oss - Och du försöker få detta till påverkan från främmande makt? Fy!

• Gilla
  • Älska
Harald Blåtumme och 9 till
  • Laddar…
possum77 possum77 skrev:
Yes, och dessutom kan man välja att få en notis om ens donerade blod använts så anonymt är det definitivt inte.
Den möjligheten är olika i olika regioner.

• Gilla
possum77
  • Laddar…
Fotografen Fotografen skrev:
Har andan, tankesätt, inom myndigheten ändrat sig? Det är ju där det börjar...?
De har ju inte ändrat sig, de har FÖRTYDLIGAT sina befintliga regler.
Birgit verkar ha bytt till att det är läkarna sim gör fel, läkarna återkallar inga körkort, de bara rapporterar peth-värden som sedan TS bedömer.

• Gilla
Festlund
  • Laddar…
RoTe RoTe skrev:
Nu när det är lördag är det ett ypperligt tillfälle för ett dryckesspel där man tar en shot varje gång @BirgitS skriver "mars".
Gör jag det lär jag inte nyktra till innan mars 2026...

• Haha
possum77 och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.