Demo81 #1 Medlem · 26 inlägg 15 jan 2020 06:33 Demo81 Medlem 26 inlägg 15 jan 2020 06:33 #1 Hej! Någon som vet ifall det behövs bygglov för pergolatak som på bilden? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #altan #bygglov #pergola #spaljé #tak
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 708 inlägg 15 jan 2020 06:39 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 708 inlägg 15 jan 2020 06:39 #2 Nej, inget bygglov.
Demo81 #3 Medlem · 26 inlägg 15 jan 2020 08:03 Demo81 Medlem 26 inlägg 15 jan 2020 08:03 #3 Stefan N skrev: Nej, inget bygglov. Ok, tack!
R Regn #4 Medlem · 1 inlägg 30 jan 2020 21:26 Regn Medlem 1 inlägg 30 jan 2020 21:26 #4 Så fort man sätter ett skärmtak/täckt tak över 15 kvm, är det bygglovspliktigt.
yonna #5 Medlem · Österlen · 11 140 inlägg 30 jan 2020 21:31 yonna Medlem Österlen 11 140 inlägg 30 jan 2020 21:31 #5 TS kan täcka pergolan med markistak. Så har jag gjort på ca 20 kvm och detta tas ju bort under vintern.
TS kan täcka pergolan med markistak. Så har jag gjort på ca 20 kvm och detta tas ju bort under vintern.