Man bör läsa så som att de nämnda farorna är tagna omhand. Och oberoende finns inget som hindrar att man gör bättre mer kvalificerade lösningar som tex säker brytning av energitillförseln som i denna tråden.
 
Hej
Och tack för bra svar och intressant diskussion! :thumbup:

Har talat med sotaren och han sa att det inte behövdes något "kylvatten" då man elda pellets, detta för att det blir kallt i princip direkt man bryter strömmen. Likadant med olja, medan ved kan det vara 50kwh kvar i "ilägget".
 
  • Gilla
Joak och 1 till
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.