Hej alla händiga! Ett pelletsförråd för bulk ska ligga på 6-7 kubik har jag läst nånstans. Men hur ska det utformas? Jag fattar att det finns krav på täthet, ventiler, golvet ska luta osv. Är det nån av er som har erfarenheter av ett sånt bygge? Jag planerar bygga i bef källarutrymmen och beh råd kring hålfastheten, val av material osv. Tack på förhand!