Jag är i färd med att ställa ut L-element och isolering från Sundolitt, det blir 200 mm isolering. Det jag undrar över är den PE-folie som Thermisol har i sina grunder. Folien skall hindra sommarfukt och radon att ta sig igenom plattan. Är detta vanlig 0,2 mm byggfolie och behövs den. Sundolitt har inte med någon folie i sina grunder.
Hälsningar
Bengt
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.