844 450 läst ·
32 647 svar
844k läst
32,6k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 825 inlägg
Asså jo, det är han faktiskt. Känner du honom också?S Saelen skrev:
(Men jag fattade inte den där vattenavstängningshistorien, hade han inte bara skippat en räkning, så de stängde av vattnet tills det var betalt...? Han sa iallafall att han filade på en stämningsansökan mot kommunen, så jag vet inte. Han skulle begära 15 lass nyhuggen smågatsten i skadestånd sa han. Jag sa åt honom att kräva en 20-30 ton sättsand också. Inte för att jag kan det juridiska så.)
30 ton kattsand är aldrig felSågspånPappspikEternit skrev:
Asså jo, det är han faktiskt. Känner du honom också?
(Men jag fattade inte den där vattenavstängningshistorien, hade han inte bara skippat en räkning, så de stängde av vattnet tills det var betalt...? Han sa iallafall att han filade på en stämningsansökan mot kommunen, så jag vet inte. Han skulle begära 15 lass nyhuggen smågatsten i skadestånd sa han. Jag sa åt honom att kräva en 20-30 ton sättsand också. Inte för att jag kan det juridiska så.)
Tänkte på det. Den där vattenavstängningshistorien, den totala oviljan att ge input på de mest basala frågorna, därtill ett rätt aggressivt tonläge.SågspånPappspikEternit skrev:
Asså jo, det är han faktiskt. Känner du honom också?
Den personen tillsammans med Bergmalm och låt oss säga Märstatös92.
Då räcker nog inte popcorn utan snarare Rohypnolsuppar och sprit...
Dolt fel?S Saelen skrev: