841 438 läst ·
32 348 svar
841k läst
32,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 787 inlägg
Men vad ni tjafsar!!! Om ni är tysta en stund har jag, eller alltså, min kompis menar jag, ett akut problem.
För en stund sedan kom en försäljare från Verisure hit, eller till min kompis alltså, och han vägrade gå, så jag bussade Karo på honom. Och ni som har träffat den lilla pälsklingen vet att det inte är någon vanlig vakthund. Och nu är Karo mätt och go' ❤️! Men vad gör jag med den bövla Verisure-bilen som står utanför mitt hus, eller min kompis hus, eller äh! Vad ska jag göra med bilen¿?
Snabba svar önskas!!!
För en stund sedan kom en försäljare från Verisure hit, eller till min kompis alltså, och han vägrade gå, så jag bussade Karo på honom. Och ni som har träffat den lilla pälsklingen vet att det inte är någon vanlig vakthund. Och nu är Karo mätt och go' ❤️! Men vad gör jag med den bövla Verisure-bilen som står utanför mitt hus, eller min kompis hus, eller äh! Vad ska jag göra med bilen¿?
Snabba svar önskas!!!
Måla om den och sätt dit nya bokstävlarSågspånPappspikEternit skrev:
Men vad ni tjafsar!!! Om ni är tysta en stund har jag, eller alltså, min kompis menar jag, ett akut problem.
Snabba svar önskas!!!
"Alfredos kött, erotik och lupinplantage"
Regplåten ändrar du med tusch så att 3 blir 8 och F blir E
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 787 inlägg
Jag känner att detta är en plan att jobba efter...Jag är mycket tacksam!S Saelen skrev:
(Men det kan inte bli problem med ordet "lupinplantage" då? Lupiner är ju invasiva enligt Naturvårdsmäteriet?)