S
Hej BO!
Jag är en man på hyfsat många jordsnurr. Jag bor i Västerort.

Alla mina grannar har jag fått att inte elda i sina kaminer för min trådkompis luftintag sitter 2,12 meter från en skorsten.

Alla som eldar ved 2026 är dumma och kan flytta till något annat ställe där de har råd med direktverkande el som kan matas från grannens hönshus.

Eftersom jag har en bokstavskombination lika lång som den kemiska beteckningen för Adenosintrifosfat så är jag synnerligen illa förberedd att hantera avvikande uppfattningar, tex om min egen förträfflighet.

Pappsen har projekterat min bergvärmeanläggning som drivs med ved inkapslat och under jord. Grannens hönsspillning används för att smeta in veden för högre verkningsgrad och borttag av benspyrener vilket gör att jag nu har en fin vit hy likt en övervintrad fältbiolog i Vasastan.

Rök undrar ni? Självklart blir det ingen rök för min perpetuum mobile är underjordisk och restprodukten är bisfenol som jag leder ut i kommunens dagvatten då det är helt ofarligt.

Visserligen har fiskarna i Mälaren börjat visa tendenser på uppkäftighet men det löser man med umiversalmedlet bergmalm.

• Wow
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
min trådkompis luftintag sitter 2,12 meter
Heter din kompis Walt Davis?

• Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Nej han spelar tennis och har susp på sig - Davis Cup

• Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Allah?
Raketen. 🚀

• Gilla
kashieda
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Hej BO!
Jag är en man på hyfsat många jordsnurr. Jag bor i Västerort.

Alla mina grannar har jag fått att inte elda i sina kaminer för min trådkompis luftintag sitter 2,12 meter från en skorsten.

Alla som eldar ved 2026 är dumma och kan flytta till något annat ställe där de har råd med direktverkande el som kan matas från grannens hönshus.

Eftersom jag har en bokstavskombination lika lång som den kemiska beteckningen för Adenosintrifosfat så är jag synnerligen illa förberedd att hantera avvikande uppfattningar, tex om min egen förträfflighet.

Pappsen har projekterat min bergvärmeanläggning som drivs med ved inkapslat och under jord. Grannens hönsspillning används för att smeta in veden för högre verkningsgrad och borttag av benspyrener vilket gör att jag nu har en fin vit hy likt en övervintrad fältbiolog i Vasastan.

Rök undrar ni? Självklart blir det ingen rök för min perpetuum mobile är underjordisk och restprodukten är bisfenol som jag leder ut i kommunens dagvatten då det är helt ofarligt.

Visserligen har fiskarna i Mälaren börjat visa tendenser på uppkäftighet men det löser man med umiversalmedlet bergmalm.
Västerort ♥️ Västra Borlänge.

• Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Västerort ♥️ Västra Borlänge.
Västernorrland ♥️ Västerort ♥️ Västra Borlänge

• Wow
  • Ledsen
  • Laddar…
S
Nu lägger du upp bollen så att Alfredo får hårdrysa en smula

• Älska
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Västergök är bästergök

• Gilla
  • Laddar…
S
Det känns som att världsmarknadspriset på popcorn har gått upp kraftigt pga vissa trådar. Det hät är en av dem

• Älska
  • Gilla
Pin och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Nu lägger du upp bollen så att Alfredo får hårdrysa en smula
Bollen och frullen på frillans balle?

Jävla Borlängebor...

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
S
Det sista uttrycket kan nog alla skriva under på

• Wow
  • Älska
  • Ledsen
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Bollen och frullen på frillans balle?

Jävla Borlängebor...
Äsch, du är bara sur för att du fastnade med röven på finbyxorna i linoljefärgen sist du var i kyrkan...

• Gilla
  • Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
S
Mosken om jag får be...

• Wow
FredrikR
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Mosken om jag får be...
Va, har målarklantarna varit där och vräkt ut otorkbar linoljefärg också? Det måste ju vara solklart haram!

(Undrar lite vad min telefon har för underliga religiösa föreställningar, för när jag skriver "haram" så föreslår den de här två:🧖‍♂️ 🧖‍♀️ . Asså...?)

S Saelen skrev:
Mosken om jag får be...
Skriver du det bara för att det var färgat?

• Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.