840 991 läst ·
32 298 svar
841k läst
32,3k svar
Parodier på typiska Byggahus-trådar
När det gäller recept är inget varken möjligt eller omöjligt. Rött o grönt blir grumligt eller med en dragning åt lila. Rött och blått blir också lila. En smaksak vilken lila man råkar gilla. Vill du ha brunt är säkrast med rött o gult. Gult o blått blir troligen grönt. Fler recept????🤔Alfredo skrev:
Vad gör ni med all valboskap nu är allt är över? Borde man spara dem utifall det blir extra val eller kan man lika gärna låta Karo ta hand om allt?
Eller kan man göra något annat kul utan att pressen får frispel. Reglerna är tydliga "här byter vi erfarenheter, tar och ger råd", så låt mig höra om alla kreativa sätt ni känner till.
Eller kan man göra något annat kul utan att pressen får frispel. Reglerna är tydliga "här byter vi erfarenheter, tar och ger råd", så låt mig höra om alla kreativa sätt ni känner till.
Vad är det för kap som finns i Valbo?Alfredo skrev:
Vad gör ni med all valboskap nu är allt är över? Borde man spara dem utifall det blir extra val eller kan man lika gärna låta Karo ta hand om allt?
Vår första, röda fina katt var uppfödd i Valbo. 😻
Men förutom Rasmus, skicka dom...
Jag låter en kompis som har ett i det närmaste politikeraktigt förhållande till sanningen berätta.FredrikR skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Och inte skäms han heller. Sosse eller brunaktig, det är frågan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Husägare
· Småländska höglandet
· 5 779 inlägg
Ingenting är längre som förutkashieda skrev:
alla gamla sanningar är slut!
Alla gamla sånger dom är vals
och stämmer inte alls.
Detta är en schlager en riktig jävla schlager....🙂