S
Jag tror det. Man såg ut som en papegoja med stubin i alla fall (kopplet)
 
  • Älska
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Tror ni lämplighetsintyg och regelbunden repetition skulle kunna kvalitetssäkra denna tråden?

Själv är jag inte orolig för min auktoritet.
 
  • Wow
  • Arg
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
S
Ordet 'dikeskörning' föll just på plats på käpprätt 5
 
  • Haha
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Ordet 'dikeskörning' föll just på plats på käpprätt 5
Då är det väl fjorton-långburk som ska in på ovett 69?
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
Saelen och 3 till
  • Laddar…
Fjortisburka, det blir rutor över?
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Fjortisburka, det blir rutor över?
Fyll på med kortburk om det krisar. 🙌🍻
 
  • Arg
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
Om man blir rädd hamnar man i Ougadougou..

Burkina Faso
 
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Fyll på med kortburk om det krisar. 🙌🍻
Gud förbjude en sån kris! 😱
 
  • Älska
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S
kortburk är bättre...då kan man ta fler och de hinner inte bli lika ljumna i bastun
 
  • Haha
kashieda och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
de hinner inte bli lika ljumna i bastun
Vad svamlar du om? Med ditt tempo händer det knappast!
 
  • Wow
  • Arg
  • Älska
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S
långburkar är för pallervantar som behöver ledsagare
 
  • Haha
  • Wow
kashieda och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
kortburk är bättre...då kan man ta fler och de hinner inte bli lika ljumna i bastun
Inte ta kortbuske i ljumsken.

Jävla amatörer!
 
  • Haha
  • Wow
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
[länk]
🫣
Köper ni om jag skyller på fr...au pairen?
 
  • Arg
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Köper ni om jag skyller på fr...au pairen?
Nä!
 
  • Ledsen
  • Älska
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.