S Saelen #30 106 Med lem · Stockholm · 3 160 inlägg onsdag 06:23 Saelen Med lem Stockholm 3 160 inlägg onsdag 06:23 #30 106 Jag tror det. Man såg ut som en papegoja med stubin i alla fall (kopplet)
FredrikR #30 107 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 520 inlägg onsdag 11:15 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 520 inlägg onsdag 11:15 #30 107 Tror ni lämplighetsintyg och regelbunden repetition skulle kunna kvalitetssäkra denna tråden? Själv är jag inte orolig för min auktoritet.
Tror ni lämplighetsintyg och regelbunden repetition skulle kunna kvalitetssäkra denna tråden? Själv är jag inte orolig för min auktoritet.
S Saelen #30 108 Med lem · Stockholm · 3 160 inlägg onsdag 11:16 Saelen Med lem Stockholm 3 160 inlägg onsdag 11:16 #30 108 Ordet 'dikeskörning' föll just på plats på käpprätt 5
kashieda #30 109 Besserwisser · Örebro län · 6 097 inlägg onsdag 11:31 kashieda Besserwisser Örebro län 6 097 inlägg onsdag 11:31 #30 109 S Saelen skrev: Ordet 'dikeskörning' föll just på plats på käpprätt 5 Då är det väl fjorton-långburk som ska in på ovett 69?
S Saelen skrev: Ordet 'dikeskörning' föll just på plats på käpprätt 5 Då är det väl fjorton-långburk som ska in på ovett 69?
P Pin #30 110 Director of awesome · 11 704 inlägg onsdag 14:21 Pin Director of awesome 11 704 inlägg onsdag 14:21 #30 110 Fjortisburka, det blir rutor över?
FredrikR #30 111 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 520 inlägg onsdag 15:17 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 520 inlägg onsdag 15:17 #30 111 P Pin skrev: Fjortisburka, det blir rutor över? Fyll på med kortburk om det krisar. 🙌🍻
S Saelen #30 112 Med lem · Stockholm · 3 160 inlägg onsdag 16:00 Saelen Med lem Stockholm 3 160 inlägg onsdag 16:00 #30 112 Om man blir rädd hamnar man i Ougadougou.. Burkina Faso
Alfredo #30 113 Besserwisser · Västernorrland · 38 371 inlägg onsdag 16:57 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 371 inlägg onsdag 16:57 #30 113 FredrikR skrev: Fyll på med kortburk om det krisar. 🙌🍻 Gud förbjude en sån kris! 😱
S Saelen #30 114 Med lem · Stockholm · 3 160 inlägg onsdag 18:16 Saelen Med lem Stockholm 3 160 inlägg onsdag 18:16 #30 114 kortburk är bättre...då kan man ta fler och de hinner inte bli lika ljumna i bastun
Alfredo #30 115 Besserwisser · Västernorrland · 38 371 inlägg onsdag 18:22 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 371 inlägg onsdag 18:22 #30 115 S Saelen skrev: de hinner inte bli lika ljumna i bastun Vad svamlar du om? Med ditt tempo händer det knappast!
S Saelen skrev: de hinner inte bli lika ljumna i bastun Vad svamlar du om? Med ditt tempo händer det knappast!
FredrikR #30 116 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 520 inlägg onsdag 18:33 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 520 inlägg onsdag 18:33 #30 116 https://www.byggahus.se/forum/threads/den-stora-oltraden.412883/page-708#post-6675759 🫣
S Saelen #30 117 Med lem · Stockholm · 3 160 inlägg onsdag 18:35 Saelen Med lem Stockholm 3 160 inlägg onsdag 18:35 #30 117 långburkar är för pallervantar som behöver ledsagare
kashieda #30 118 Besserwisser · Örebro län · 6 097 inlägg onsdag 19:07 kashieda Besserwisser Örebro län 6 097 inlägg onsdag 19:07 #30 118 S Saelen skrev: kortburk är bättre...då kan man ta fler och de hinner inte bli lika ljumna i bastun Inte ta kortbuske i ljumsken. Jävla amatörer!
S Saelen skrev: kortburk är bättre...då kan man ta fler och de hinner inte bli lika ljumna i bastun Inte ta kortbuske i ljumsken. Jävla amatörer!
FredrikR #30 119 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 520 inlägg onsdag 20:36 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 520 inlägg onsdag 20:36 #30 119 FredrikR skrev: [länk] 🫣 Köper ni om jag skyller på fr...au pairen?
Alfredo #30 120 Besserwisser · Västernorrland · 38 371 inlägg onsdag 20:39 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 371 inlägg onsdag 20:39 #30 120 FredrikR skrev: Köper ni om jag skyller på fr...au pairen? Nä!