P Pin #30 121 Director of awesome · 11 703 inlägg onsdag 20:43 Pin Director of awesome 11 703 inlägg onsdag 20:43 #30 121 FredrikR skrev: Köper ni om jag skyller på fr...au pairen? Ta inte skulden på au pairen! En som vet.
FredrikR #30 122 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 516 inlägg onsdag 20:46 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 516 inlägg onsdag 20:46 #30 122 P Pin skrev: Ta inte skulden på au pairen! En som vet. Det saknas ett o i din mening. 🤭
P Pin #30 123 Director of awesome · 11 703 inlägg onsdag 20:46 Pin Director of awesome 11 703 inlägg onsdag 20:46 #30 123 S Saelen skrev: Om man blir rädd hamnar man i Ougadougou.. Burkina Faso Är det som att bo i hyresrätt?
S Saelen skrev: Om man blir rädd hamnar man i Ougadougou.. Burkina Faso Är det som att bo i hyresrätt?
P Pin #30 124 Director of awesome · 11 703 inlägg onsdag 20:47 Pin Director of awesome 11 703 inlägg onsdag 20:47 #30 124 FredrikR skrev: Det saknas ett o i din mening. 🤭 En o ring kan lösa problemet.
S Saelen #30 125 Med lem · Stockholm · 3 156 inlägg onsdag 20:52 Saelen Med lem Stockholm 3 156 inlägg onsdag 20:52 #30 125 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
FredrikR #30 126 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 516 inlägg onsdag 20:54 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 516 inlägg onsdag 20:54 #30 126 P Pin skrev: Är det som att bo i hyresrätt? Om man tar au pairens så kan det mycket väl bli så. ☝️
S Saelen #30 127 Med lem · Stockholm · 3 156 inlägg onsdag 20:55 Saelen Med lem Stockholm 3 156 inlägg onsdag 20:55 #30 127 kashieda skrev: Inte ta kortbuske i ljumsken. Jävla amatörer! Kortbuske i ljumsken... Din lilla gottegris!
kashieda skrev: Inte ta kortbuske i ljumsken. Jävla amatörer! Kortbuske i ljumsken... Din lilla gottegris!
S Saelen #30 128 Med lem · Stockholm · 3 156 inlägg onsdag 21:01 Saelen Med lem Stockholm 3 156 inlägg onsdag 21:01 #30 128 Nu blir det kräkvarning... Å Pär
P Pin #30 129 Director of awesome · 11 703 inlägg onsdag 21:13 Pin Director of awesome 11 703 inlägg onsdag 21:13 #30 129 Jag ska göra piñata med han!
Alfredo #30 130 Besserwisser · Västernorrland · 38 369 inlägg onsdag 21:53 Alfredo Besserwisser Västernorrland 38 369 inlägg onsdag 21:53 #30 130 FredrikR skrev: Det saknas ett o i din mening. 🤭 Och det är ett inte för mycket.
S Saelen #30 131 Med lem · Stockholm · 3 156 inlägg onsdag 22:17 Saelen Med lem Stockholm 3 156 inlägg onsdag 22:17 #30 131 Alfred?
kashieda #30 132 Besserwisser · Örebro län · 6 097 inlägg onsdag 22:19 kashieda Besserwisser Örebro län 6 097 inlägg onsdag 22:19 #30 132 S Saelen skrev: Alfred? Han kanske håller på att ta sig en typ... sätta av, liksom.
FredrikR #30 133 Håll till höger...!! · Dalarna · 28 516 inlägg onsdag 22:24 FredrikR Håll till höger...!! Dalarna 28 516 inlägg onsdag 22:24 #30 133 S Saelen skrev: Alfred? Du och jag Alfred(o)! 🍻 Där hittades ju @Pin 's saknade o igen. 😇
S Saelen #30 134 Med lem · Stockholm · 3 156 inlägg onsdag 22:29 Saelen Med lem Stockholm 3 156 inlägg onsdag 22:29 #30 134 Pion?
P Pin #30 135 Director of awesome · 11 703 inlägg onsdag 23:01 Pin Director of awesome 11 703 inlägg onsdag 23:01 #30 135 Pin no noir