L Lintottan #1 Medlem · Skåne · 2 inlägg 7 apr 2017 18:24 Lintottan Medlem Skåne 2 inlägg 7 apr 2017 18:24 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Efter en insident med ett glas vatten som hamnade på mattan, och sedan genom mattan, märkte jag tyvärr nu att parketten lyft sig på ställer. Det sviktar när man går där. Kan jag göra något åt detta för att rädda det?
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Efter en insident med ett glas vatten som hamnade på mattan, och sedan genom mattan, märkte jag tyvärr nu att parketten lyft sig på ställer. Det sviktar när man går där. Kan jag göra något åt detta för att rädda det?
KnockOnWood #2 Grundstött · Halland · 28 345 inlägg 7 apr 2017 21:56 KnockOnWood Grundstött Halland 28 345 inlägg 7 apr 2017 21:56 #2 Vad finns under "parketten"? Det går kanske att skruva ner bräderna, så de ligger plant igen. Och så rullar du tillbaka mattan och glömmer det hela (Märkligt lagt golv för övrigt. Har det varit en vägg där förr?)
Vad finns under "parketten"? Det går kanske att skruva ner bräderna, så de ligger plant igen. Och så rullar du tillbaka mattan och glömmer det hela (Märkligt lagt golv för övrigt. Har det varit en vägg där förr?)