2 993 läst ·
8 svar
3k läst
8 svar
parkett uppe o nere
Vi kommer lägga linolium på ovanvåningen.
Dels blir det några kronor över jämfört med parketten sedan har vi 4 småbarn som härjar rejält varför vi vill ha ett "vattensäkert" golv. Blir nog parkett, samma som entrévåningen, senare när barnen växt upp och stormen bedarrat...
Dels blir det några kronor över jämfört med parketten sedan har vi 4 småbarn som härjar rejält varför vi vill ha ett "vattensäkert" golv. Blir nog parkett, samma som entrévåningen, senare när barnen växt upp och stormen bedarrat...
Vi har lönn på nedervåningen och ask på övervåningen, båda ljusa och hyfsat hårda och rätt lika men inte helt ändå.
//Christina.
//Christina.
Klicka här för att svara