S stahre87 #1 Medlem · uppsala · 64 inlägg 2 jul 2024 11:16 stahre87 Medlem uppsala 64 inlägg 2 jul 2024 11:16 #1 Hej, är det en dålig idé att köra liggande panel på stående befintlig? Tänker att luftspalt blir det ju? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #panel
Hej, är det en dålig idé att köra liggande panel på stående befintlig? Tänker att luftspalt blir det ju?
Globetrot #2 Husägare · 4 806 inlägg 2 jul 2024 11:25 Globetrot Husägare 4 806 inlägg 2 jul 2024 11:25 #2 Om den stående börjar bli gammal, rutten? Så byt till samma. Krångligt och dyrt att söka bygglov för panelbyte.
Om den stående börjar bli gammal, rutten? Så byt till samma. Krångligt och dyrt att söka bygglov för panelbyte.
H heimlaga #3 Medlem · Österbotten · 11 447 inlägg 2 jul 2024 11:27 heimlaga Medlem Österbotten 11 447 inlägg 2 jul 2024 11:27 #3 Jag som byggare avskyr sånt där lager på lager renoverande. Det blir sällan bra i längden
S stahre87 #4 Medlem · uppsala · 64 inlägg 2 jul 2024 12:05 stahre87 Medlem uppsala 64 inlägg 2 jul 2024 12:05 #4 Globetrot skrev: Om den stående börjar bli gammal, rutten? Så byt till samma. Krångligt och dyrt att söka bygglov för panelbyte. Hur frisk som helst, torr ja. Bygglov, va e de?
Globetrot skrev: Om den stående börjar bli gammal, rutten? Så byt till samma. Krångligt och dyrt att söka bygglov för panelbyte. Hur frisk som helst, torr ja. Bygglov, va e de?
P Plupp 405730 #5 Anonym 2 jul 2024 12:06 Plupp 405730 Anonym 2 jul 2024 12:06 #5 Skit i bygglov om du ska ha samma utseende..
S stahre87 #6 Medlem · uppsala · 64 inlägg 2 jul 2024 12:09 stahre87 Medlem uppsala 64 inlägg 2 jul 2024 12:09 #6 H heimlaga skrev: Jag som byggare avskyr sånt där lager på lager renoverande. Det blir sällan bra i längden Utveckla gärna varför, vad det medför i längden som inte är bra ?
H heimlaga skrev: Jag som byggare avskyr sånt där lager på lager renoverande. Det blir sällan bra i längden Utveckla gärna varför, vad det medför i längden som inte är bra ?