7 708 läst ·
9 svar
8k läst
9 svar
Panel till vedboden?
När jag byggde vår vedbod gjorde jag väggarna i "omvänd" lockpanel....... 
Använde 22x145. Satt först panel på utsidan och lämnade ca. 90 mellan varje. (Hade reglat upp väggen horisontellt med 45x45) Satt sedan locken på insidan. Fick på detta sätt en suverän ventialtion och skydd mot regn.
Använde 22x145. Satt först panel på utsidan och lämnade ca. 90 mellan varje. (Hade reglat upp väggen horisontellt med 45x45) Satt sedan locken på insidan. Fick på detta sätt en suverän ventialtion och skydd mot regn.
Klicka här för att svara